Express Your Love Tanpa Liyane

Extreme ngandika iku paling apik nalika lagi ngandika, “Liyane saka tembung sampeyan kabeh kudu dilakoni kanggo nggawe iku nyata. Banjur sampeyan ora bakal duwe kanggo wong sing tresna marang Aku. Cos aku ngene wis ngerti.” ing hit ageng saka '80, More Than Words. Lan iku jenis pokok sing kita ngarep-arep kanggo. Ana akeh cara kanggo nuduhake wong carane aran kang ora mbutuhake nggunakake tembung minangka alat. Punika cara lima marang sing wong khusus persis carane aran:

Musik

Ok, supaya teknis bisa dianggep ngapusi tipis amarga lirik-lirik ingkang tembung nanging ora tembung ngandika. Ana akèh lagu ayu kanggo milih saka kalebu Bryan Adams’ Langit, Wektu Cyndi Lauper kang Sawise Wektu lan Alanis Morissette kang Head Over Kaki gumantung ing pesen sing nyoba kanggo ngirim. Cukup kelet ing rekaman utawa yen sampeyan penyanyi utawa / lan musisi kok ora menehi iku Go ing serenading pacangan? Iku nambah tutul liyane pribadi.

Bunga & Peparingé

Kembang sing dalan gedhe kanggo nampilake katresnan tanpa bener Paribasan iku. Dadi njamin sampeyan ngerti favorit kembang katresnan lan pindhah saka ing kono. Utawa Utawa pindhah soko padha kaya yen lagi ora menyang kembang tradisional kaya lenga wangi / aftershave, make-up, buku, Dvds, etc … Nuduhake yen sampeyan ngerti apa padha kaya nuduhake katresnan kanggo wong amarga sampeyan ngrungokake marang wong-wong, nanging kowé kélingan apa padha kaya. Wong sok dong mirsani samubarang iki malah yen padha ora ngomong apa-apa.

Allow wong Control Of The Remote Control

Saéngga kontrol sih-kadarman Paduka ing remot kontrol tinimbang njupuk iku liwat kabeh wektu iku cara manis lan subtle saka nuduhake kowe tresna mau. Sawise kabeh, ngladosi show favorit wis dadi katresnan, ora iku?!

Art & Foto

Yen sampeyan Creative nggawe Gambar romantis katresnan Panjenengan bisa dadi idea tenan romantis. Utawa idea becik liya njupuk foto sing loro bakal dipigura kanggo saiki katresnan ing gesang.

Pindhah ing karo / Marry wong-wong mau

Inggih boten wonten cara sing luwih apik saka nuduhake katresnan kanggo wong saka nglakoni kanggo wong-wong mau! Dadi yen sampeyan lagi siap lan padha mikir bisa uga banget, apa sing nunggu kanggo?!


Back to Top ↑

© Copyright 2017 Tanggal My Pet. Digawe karo dening 8celerate Studio

Waca liyane:
5 Tips karaoke wijil – Edition Student

Wektu mangsa panas minangka bagean apik banget saka orane mahasiswa kang. Ora mangu babagan iki. Sampeyan njaluk lali bab ...

Close